آوش

آوش

سایت تفریحی و سرگرمی همه چیز درهم
آوش

آوش

سایت تفریحی و سرگرمی همه چیز درهم

اس ام اس با حال


اس ام اس با حال

اس ام اس با حال



یکی از خاطرات دهه شصتیا

رفتن به مدرسه حتا در صورت بارش سنگ از آسمونِ !

 

 

اس ام اس با حال


بازم اولا کارنامه‌ها یه نمره ای توش داشت

الان خوب بد عالی داره

فکر کنم تو نسل بعدی از اینا داشته باشه

:) :( ;) :-*


اس ام اس با حال


موقع رقصیدن مراقب حرکت ابروها و لب های خودتون باشید


خیلی ها مراقب نبودن بعد که فیلمشو دیدن به اعتیاد کشیده شدن :))



اس ام اس با حال


بانک سامان اسمس داده اگه میخوای عضو سامانیان بشی


۲۰۰ میلیون بزار تو حساب

هرچی دنبال :D گشتم آخر جمله‌ش ، چیزی نبود !



اس ام اس با حال


دلیل نیامدنت از این دو حالت خارج نیست


یا نمی‌خواهی‌ام ، یا … یاابوالفضل ! یعنی نمی‌خواهی‌ام ..!؟


اس ام اس با حال


پسره ۱۵ ساله نوشته یک ماه و نیمه کسی عاشقانه بوسم نکرده

من آخرین بوسم ماله ۲ سالگیم بود داییم ماچم کرد

بعدم پرتم کرد هوا یادش رفت منو بگیره



اس ام اس با حال


پسر داییم 8 سالشه


چندوقت پیش دلیل و نحوه درست استفاده از اپلیکیشن های تبلت رو واسمون توضیح میداد

اونوقت من 8 سالم بود خروسارو میزدم که مرغارو اذیت نکن !



اس ام اس با حال


انواع شکست از نگاه دخترها:

شکست عشــقی : مهربون ترین دوست پسرش ولش کنه !

شکست اجتماعی : خوش برخورد ترین دوست پسرش ولش کنه !

شکست اقتـصادی : پولدار ترین دوست پسرش ولش کنه !

شکست سیاسی : عاقل ترین دوست پسرش ولش کنه !

سونامی : همه ی دوست پسراش یهویی ولش کنن !




اس ام اس با حال


یه بار با دوس دخترم داشتیم درباره اعتماد صحبت می‌کردیم

یهو نام بانک ملی ایران اومد درخشید !



اس ام اس با حال


اعتراف میکنم : من یه زمانی جزء اقلیت های هندی بودم !

آخه یه گاوی رو به عنوان عشق می پرستیدم



اس ام اس با حال


اونکه شما سنگشو به سینه میزنی ما سالهاست تو حموم به پاهامون میزنیم

آره …

گفتم که در جریان باشی رفیق



اس ام اس با حال


دمای هوا 10 درجه، رطوبت 18 درصد و سرعت وزش باد سه متر بر ثانیه؛

چند نفره بودن هوا را محاسبه کنید (1/5 نمره)



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.